ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: تامین مالی خرد ؛ تامین مالی خرد اسلامی ؛ سازمان راس ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: اثنی عشری ، ابوالقاسم ؛ سلطان العلمایی ، سید محمد هادی
ناشر: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
تامین مالی خرد طی سال های اخیر به عنوان ابزاری در جهت توانمند سازی افراد کم درآمد و کمک به رشد مناطق کمتر توسعه یافته در دنیا به کار گرفته شده است. در ادبیات این مبحث،دو مساله مخاطرات اخلاقی و انتخاب های بد با استفاده از روش های متنوع و در اثر شناخت موسسات از شبکه تحت پوش خود تا حدودی مرتفع گشته است... ادامه
سال:1394
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: توسعه خدمات مالی ؛ توسعه روستایی و سیستم های مالی کارآ یا بازارهای رسمی ؛ نهادهای مالی خرد
نویسندگان: حسن زاده، علی
ناشر: جستارهای اقتصادی ایران
در گذشته کمبود سرمایه مانع اصلی توسعه و پیشرفت کشورهای توسعه نیافته تلقی می شد و به این دلیل دور باطل توسعه برای این کشورها مطرح و راه خروج از آن نیز تزریق سرمایه و ثروت معرفی می شد.اما نگرش امروز کاملا متفاوت است، به طوری که وجود سرمایه شرط لازم برای توسعه است نه شرط کافی. زیرا برخی کشورهای در حال ... ادامه
سال:1384
کلیدواژه: ایجاد و تثبیت دانش ؛ بدست آوردن دانش ؛ بکار بردن دانش ؛ تسهیم و مبادله دانش ؛ سازمان های خدمات مالی ؛ مدیریت دانش
نویسندگان: میرزائی دریانی ، شهرام ؛ علیاری ، مینا
ناشر: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد پایدار با رویکرد استراتژیک
بررسی وضعیت استقرارمدیریت دانش درسازمان های خدمات مالی مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهرایران تبریز... ادامه
کلیدواژه:
نویسندگان: -
ناشر: نامه اتاق بازرگانی
... ادامه
سال:1389
نویسندگان: جبريل, ليلى
ناشر: مقال
سال:1442
نویسندگان: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
ناشر: سایت رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
سال:1388
نویسندگان: سازمان امور مالياتي
ناشر: پایگاه ملی اطلاع رسانی قوانین و مقررات کشور
سال:1397
کلیدواژه: تاروپود ؛ تفکیک ؛ تنش ؛ کسب و کار اجتماعی ؛ گردش افراد ؛ یکپارچه سازی
نویسندگان: سرهنگی ، رحیم
ناشر: دانشگاه صنعتی شریف، دانشکده مدیریت و اقتصاد
این مقاله در نظر دارد عوامل مؤثر بر جذب منابع بانک صادرات استان مرکزی را برای مدت ده سال (1368 لغایت 1377) مورد مطالعه قرار دهد. در مقاله حاضر، فرضیات زیر مطرح و بررسی شده اند:-به کارگیری سیستمهای رایانه ای جهت انجام یافتن عملیات حسابداری و دریافت و پرداخت در افزایش منابع مؤثر است. -میان تسهیلات پرد... ادامه
سال:1400
کلیدواژه: صنعت بانکداری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتریان
نویسندگان: علی، عهدی عتیق ؛ حبیب، ولی زاده
ناشر: کنگره بین المللی معدن
موسسه های مالی خدماتی در شرایط فعلی نیازمند داشتن مزیت های رقابتی هستند تا رضایت و وفاداری مشتریان را داشته باشند لذا هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربو... ادامه
سال:1396
کلیدواژه: ابعاد کاربردی فنی ؛ ادراک و کیفیت خدمات ؛ تصویر ذهنی ؛ رضایت ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت اطلاعات ؛ کیفیت خدمات
نویسندگان: امامی ، لطیف ؛ ملکی ، مریم
ناشر: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
هدف اصلی این تحقیق بررسی رابطه بین ادراک کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بر اساس مدل گرون روز در سطح بانکقرض الحسنه مهر ایران ،شهر ایلام می باشد. مشهورترین دیدگاه کیفیت خدمات وجود در اروپا بر پایه مددل ارائده شده توسطگرون روز می باشد. این مدل پیشنهاد می کند که کیفیت خدمات شامل ابعاد کارکردی، ابعاد فنی و... ادامه
بعدی
دسته بندی